2020年2月5日 星期三

澳門也能買美股

朋友成日問"澳門點樣買美股",我又反問番佢"美股有咩甘吸引"。

的確美股市值在2019數據有31萬億美元,而中國和香港分別係7.8萬億美元和5萬億美元,市場的深度和價差都比港股成熟,又何必只著眼於港股呢。而且美股總市值占全球超過一半,所以美國有咩事你都走吾甩去邊。

至於今日都係講"澳門點樣買美股",其實都係講工具,我目前主要用IB - Interactive Broker盈透證券,優點係槓桿大,借貸利率低,一般保證金帳戶都去到4倍槓桿,但槓桿里樣野大家最好量力而為。至於我有朋友用Firstrade,我就無用過,不過聽聞ETF免手續費,都幾吸引。兩個平台都係自理電子平台,簡單來講無人服務你
「盈透证券」的圖片搜尋結果

手續費方面,我只係用過中銀和大豐,正股一買一賣回來最低都收$3XX港幣,IB正股回來都係收緊$18*2港幣。美股每股0.5美分,來回才1美分。

領海有用期權去增加現金流,明顯地美股價差比港股窄,即使遠期都一樣有出價,相反港股冷門少少的期權出價寬到無朋友,甚至有買價無賣價,對投資者來講都吾係件好事。

我有參與ib 的推薦人計劃,如果有操作上的問題或開戶問題,大家可以email我進行交流。

1 則留言: